Introducerea datelor poate fi o adevărată pacoste pentru vânzători. Timpul pe care aceștia îl petrec cu sarcini administrative este timp pe care îl pierd cu interacțiunile cu clienții. Dar aceste date sunt vitale.

Este important să captați comenzile clienților, ofertele, nevoile și multe altele. Rapoartele privind lead-urile și vânzările îi ajută pe managerii de vânzări să știe unde să își îndrepte atenția.

Analizele ajută, de asemenea, să conducă la modalități mai eficiente de încheiere a contractelor.

Microsoft a preluat această provocare. Este pe cale să lanseze o nouă experiență digitală pentru echipele de vânzări. Microsoft Viva Sales face parte din linia de aplicații „Viva”.

Printre acestea se numără lucruri precum Viva Insights pentru îmbunătățirea stării de bine a personalului. Precum și Viva Learning pentru dezvoltarea personalului.

Aplicațiile Viva se integrează nativ cu MS Teams și cu ecosistemul Microsoft 365. Acestea includ automatizări concepute pentru a elimina sarcinile plictisitoare și pentru a permite o mai mare implicare în muncă.

Viva Sales este o aplicație de „ajutor CRM”. Vom trece în revistă unele dintre cele mai frecvente întrebări despre această aplicație, caracteristicile sale și când o puteți obține.

Ce este Microsoft Viva Sales?

Viva Sales este o aplicație care va oferi informații despre vânzări și lead-uri. Aceste perspective se populează în întregul Office 365 și Microsoft Teams. Accentul aplicației este de a reduce introducerea manuală inutilă pentru a oferi vânzătorilor mai mult timp pentru a vinde.

Cum funcționează Viva Sales? Este un CRM?

Viva Sales NU va înlocui platforma dvs. CRM normală. În schimb, se conectează la CRM-ul dumneavoastră și la alte aplicații legate de vânzări. Acesta valorifică datele din aceste conexiuni. Acest lucru face ca oamenii de vânzări să obțină mai ușor datele despre potențiali clienți de care au nevoie pentru a-și putea desfășura activitatea.

Vânzătorii își petrec aproximativ 34% din timp cu sarcini administrative.

Viva Noțiuni de bază în vânzări

Câteva dintre avantajele de bază ale Viva Sales sunt:

  • Eliminarea formularelor: Introducerea datelor pentru profesioniștii din vânzări este mult redusă. Acest lucru îi eliberează pe aceștia pentru a construi mai multe relații cu clienții.
  • Exploatarea puternică a datelor: Viva Sales se conectează la mai multe platforme. Aceasta include programe non-Microsoft și CRM-uri. Integrarea le permite oamenilor de vânzări să încrucișeze punctele de date și să obțină informații valoroase.
  • Ajutor bazat pe inteligență artificială: Vânzătorii vor primi indicații care sunt bazate pe inteligență artificială. Aceste sugestii și memento-uri îi ajută să avanseze în procesul de vânzare cu un lead.

Interfață interconectată

Microsoft Viva Sales oferă informații specifice vânzărilor în cadrul diferitelor aplicații M365. Vânzătorii văd în mod nativ detalii importante despre clienți, oriunde s-ar afla. Inclusiv în calendarul lor din Outlook sau când se află în CRM-ul Microsoft sau non-Microsoft.

Viva Sales Caracteristici

Etichetare pentru capturarea interacțiunilor de vânzări

Etichetarea este, de asemenea, cunoscută sub numele de „@name” al cuiva pentru a-i atrage atenția. Etichetarea este o integrare software populară utilizată în cadrul multor aplicații bazate pe cloud. Este, de asemenea, utilizată în cadrul Microsoft 365.

Vânzătorii pot utiliza funcția cunoscută de etichetare. Ei o pot folosi pentru a captura date dintr-o altă aplicație M365 pentru un prospect sau un client. Aceasta include adăugarea unei persoane la o listă de clienți prin utilizarea unui tag pentru numele său din Viva Sales. Sistemul va capta informațiile contextuale despre prospectul sau clientul respectiv.

Colaborează

De asemenea, puteți edita sau deschide cu ușurință o înregistrare a unui lider/client. Nu este nevoie să căutați și să deschideți o altă aplicație. Procesul vă duce acolo unde trebuie să ajungeți în cât mai puține click-uri.

Sumare ale apelurilor și date integrate

Un lucru pe care clienții și vânzătorii îl urăsc este lipsa de înțelegere. De exemplu, atunci când un vânzător nu știe despre o interacțiune recentă cu un client.

Acest lucru se poate întâmpla atunci când sistemele de comunicare ale companiei stochează separat date din diferite surse. Cum ar fi mesajele de la apelurile telefonice care se află într-un loc, iar sesiunea de chat de pe site-ul web a unui client se află în alt loc.

Viva Sales reunește toate aceste date de interacțiune cu clienții într-o singură vizualizare. Acest lucru permite vânzătorului să vadă rezumatele apelurilor și să captureze elementele de acțiune ale apelurilor.

Descărcare și personalizare

Vânzătorii care preferă o vizualizare Excel a listei lor de contacte o pot obține din Viva Sales. Descărcați listele de lead-uri și clienți. Personalizați aplicația în funcție de nevoile organizației.

Când vor fi disponibile vânzările Viva?

Microsoft a anunțat că Viva Sales va fi „disponibil în al patrulea trimestru al anului 2022”. Nu există încă o dată exactă pentru lansare, dar puteți fi siguri că vom fi cu ochii pe acest aspect!

Între timp, puteți viziona un videoclip care explică aplicația pe site-ul Microsoft aici.

Să profitați de Microsoft Viva Automation

Microsoft a construit suita Viva de aplicații de experiență digitală pentru productivitate. Aceste aplicații îi ajută pe angajați să găsească mai repede informații, să se simtă mai conectați și să lucreze mai productiv.

Acum este momentul perfect pentru a le explora pe cele care au fost deja lansate și pentru a vă pregăti pentru Viva Sales.

Contactați-ne astăzi pentru o consultație gratuită pentru a îmbunătăți experiența digitală a echipei dumneavoastră.

Articol folosit cu permisiunea The Technology Press.