Verificarea furnizorului de servicii gestionate(Managed Services Provider – MSP) poate fi derutantă. Apare ca o mare de furnizori în care toți par să ofere ce ai tu nevoie pentru ca mediul tău IT să nu mai fie escrocat.

Cum îți dai seama care sunt întrebările potrivite, care sunt cele mai analitice pentru afacerea ta și ce informații sunt de ajutor într-o conversație semnificativă?

Aruncați o privire la cele 5 întrebări obligatorii care vă vor ajuta în adevăratul sens cu ce aveți nevoie de la furnizor.

Cât de repede și eficient vă va răspunde furnizorul la o problemă?

Cu o monitorizare 24/7/365, orice problemă pe care o întâmpină mediul dumneavoastră ar trebui descoperită imediat. De asemenea trebuie abordată simultan cu un plan de răspuns care este deja în vigoare.

Timpul de acțiune care se produce cu viteza luminii în timpul unui atac cibernetic reduce dramatic nivelul consecințelor negative. Știi cât de greu este să lucrezi când ești blocat de o defecțiune a computerului.

Faptul că ceri ajutor nu ar trebui să-ți irosească toată ziua. Trebuie să aștepți răspunsul unui tehnician care ar trebui să apară în maxim 5 minute pentru ați rezolva problema în timpul orelor de lucru prelungite. Așa îți salvezi ziua și restabilești pacea interioară.

Sunt serviciile oferite ajustate nevoilor afacerii tale?

O singură dimensiune nu se potrivește tuturor atunci când discutăm de serviciile IT gestionate. Atunci când ai acces la servicii personalizate, managerul tău IT va lucra mână în mână cu tine pentru a descoperi soluții specifice. Acestea sunt menite să te ajute în provocările din domeniul afacerii tale.

Alege „adevărul crud” în locul unei „greșeli ușoare”. Așa cum ai văzut evaluarea celor de la MSP, este important să înțelegi adevărata valoare a serviciilor oferite.

Sunt ele soluții temporare pentru clienți sau își iau timpul necesar pentru a înțelege particularitățile afacerii tale și provocările iminente cu care te confrunți pentru ați furniza soluții corecte? Cu siguranță este o rubrică pe care să o verifici în evaluarea furnizorilor de MSP.

Transparența : sunt explicate provocările astfel încât să poți lua decizii corecte în ce privește compania ta ?

Majoritatea deținătorilor și managerilor de afaceri mici se simt incomod să-și gestioneze mediul IT. O mică excepție ar fi cazul în care se ocupă cu asta sau sunt furnizori. Asta este destul de complicat deoarece profesioniștii din IT nu sunt obișnuiți cu transparența când vine vorba de gestionarea riscurilor.

Un bun MSP va demonstra transparență în a explica provocările în termeni specifici pentru a-i da abilitate deținătorului de a lua decizii corecte. De asemenea își face timp și strategii focusate pe creșterea afacerii.

Așa cum am învățat din contactul cu mai multe versiuni ale mediilor de clienți, mulți dintre profesioniștii IT sunt incredibil de superficiali când li se cere gestionarea securității cibernetice. Ei lasă companiile vulnerabile la alte probleme cum ar fi operațiuni interne, biroul de asistență, actualizări și multe altele. Serviciile gestionate IT te scapă de acele probleme, lăsându-ți timp să te concentrezi pe zona tradițională de focus. Acest lucru permite ca afacerea să funcționeze în continuare.

Gestionarea riscului și conformitatea: ce domenii sunt acceptate?

Mulți dintre clienții noștri sunt din industrii în care trebuie să respecte reguli stricte de conformitate. Companiile din sectorul financiar, servicii juridice, spațiul aerian și altele trebuie să fie abile în a împiedica încălcările cu privire la reglementarea datelor, uneori chiar înainte de a fi descoperită amenințarea securității.

 Adăugați acest mijloc în sfera dumneavoastră de responsabilitate! Fiind consilieri de încredere, ne ajutăm clienții în această zonă. Le dăm siguranța că datele lor sunt stocate și protejate corespunzător, în conformitate cu regulile industriei de care aparțin.

Dacă ne lovește dezastrul, la ce ne putem aștepta de la un plan de recuperare?

Un plan solid de recuperare după dezastru este vital pentru ca remedierea să fie cu succes pentru compania atacată. Gestionarii IT buni oferă planuri de recuperare specifice ale atacului, cum îți afectează afacerea și procesul de prevenire a acestuia în viitor. 

Cu siguranță veți dori să vedeți care sunt resursele indispensabile ca afacerea să funcționeze. Aceste resurse oferă suport în timp real prin procesul de corespondență.

Vei dori să ai siguranța că timpul de recuperare pentru o resursă IT este în concordanță cu timpul obiectiv de recuperare pentru ca afacerea să funcționeze sau cu procesul care depinde de acea sursă IT.

Pe lângă acestea, clienții trebuie să aibă acces la un plan detaliat. Acesta trebuie să ofere indicații asupra gestionării afacerii o dată ce atacul s-a produs. Dacă s-au luat măsuri de prevenție și datele au fost bine stocate, pierderea se micșorează semnificativ.

Felicitări pentru că ai ajuns până aici la finalul articolului.

Acum ai un bagaj de cunoștințe în plus iar la următoarea întâlnire/discuție telefonică vei știi ce anume să întrebi pentru ca securitatea companiei tale să se mențină la un nivel înalt.

Un prim pas pe care îl poți face este să îți faci o autoevaluare. În acest fel vei descoperi dacă sunt decalaje și totodată riscul de a fi expus unor atacuri cibernetice.

Nu mai sta pe gânduri, pericolul este dincolo de ecran.

Contactează chiar azi furnizorul de servicii MSP, iar dacă nu ai unul cu care să colaborezi ne poți contacta prin mijloacele de comunicare publicate sau cu un simplu mesaj în formularul de mai jos.

Keep Your System Safe!

Eroare: Nu am găsit formularul de contact.