Atenția pe care o acordați experienței clienților are un impact direct asupra rezultatului final. Companiile care sunt „centrate pe client” sunt cu 60% mai profitabile decât cele care nu sunt. În această eră digitală, clienții așteaptă mai mult de la cei cu care fac afaceri.

În lumea de astăzi, oamenii pot comanda ceva de pe telefon și îl pot vedea la ușa lor a doua zi. A ține pasul cu așteptările înseamnă să valorificați tehnologia potrivită.

Cum anul 2023 se află la orizont, este momentul perfect pentru a vă îmbunătăți experiența clienților. Mulțumită tehnologiei cloud, nu trebuie să cheltuiți o avere pentru a face acest lucru. Trebuie doar să puneți în aplicare unele dintre aplicațiile de mai jos. Aceste aplicații se concentrează pentru a face lead-urile și clienții fericiți.

1. Aplicație pentru sondaj online

Efectuarea unui sondaj anual de satisfacție a clienților este o modalitate excelentă de a verifica clienții. Întreprinderile de succes iau în considerare feedback-ul pe care îl primesc și îl folosesc pentru a-și îmbunătăți compania.

Dar a face aceste sondaje printr-un document Word atașat la un e-mail este atât de depășit! Folosiți o aplicație de sondaje online pentru ca procesul să fie perfect pentru dumneavoastră și pentru clienții dumneavoastră.

Instrumentele de sondaj online sunt disponibile pe scară largă online. Dacă aveți Microsoft 365, veți găsi unul inclus. Acestea le permit oamenilor să completeze sondajele de pe orice dispozitiv și să nu-și facă griji cu privire la trimiterea lor înapoi într-un atașament.

La capătul de primire, nu există un proces lung de colectare a datelor. Pur și simplu deschideți instrumentul de sondaj cu formulare și vedeți rezultatele instantaneu.

2. Smart Chat Bot</H3> Majoritatea companiilor

Majoritatea companiilor au o limită de ore pe zi în care pot plăti personalul pentru a răspunde la întrebări. Orele de serviciu pentru clienți sunt, de obicei, aceleași cu orele de lucru. Iar personalul poate fi ocupat, ceea ce înseamnă că răspunsurile pot dura mai mult timp pentru a trimite înapoi la o solicitare.

Plasarea unui chatbot inteligent pe site-ul afacerii dvs. poate îmbunătăți satisfacția clienților. Le permite oamenilor să primească un răspuns imediat. De asemenea, ei pot obține acel răspuns la orice oră din zi sau din noapte.

68% dintre consumatori apreciază chatbots pentru că le oferă răspunsuri rapide la întrebări. Deși nu pot răspunde la fiecare întrebare, pot rezolva destul de multe. De exemplu, în domeniul sănătății și în cel bancar, chatbots pot răspunde la 75-90% dintre întrebări.

3. Aplicație mobilă pentru afaceri

Oamenii au tendința de a trăi pe telefoanele mobile în zilele noastre. Le poartă cu ei peste tot. Aplicațiile mobile sunt adesea metoda preferată de conectare cu datele și afacerile. În prezent, mai multe căutări pe Google sunt efectuate prin intermediul dispozitivelor mobile decât prin intermediul desktopurilor.

Gândiți-vă la crearea unei aplicații mobile pentru afaceri. Una care să le permită clienților să se conecteze cu dvs. pentru a comanda produse și servicii. O puteți folosi pentru asistență pentru clienți, pentru a iniția apeluri virtuale și multe altele.

4. Suport pentru Facebook Messenger

Facebook Messenger este a 2-a cea mai populară aplicație iOS din toate timpurile. Această aplicație conectată la Facebook facilitează comunicarea cu prietenii, familia și companiile.

Multe întreprinderi folosesc acum Messenger pentru a se conecta cu clienții potențiali și pentru a oferi asistență pentru clienți. Atunci când folosiți o aplicație atât de populară în acest mod, facilitați accesul clienților la dumneavoastră. Capacitatea de a obține un răspuns rapid prin Messenger poate crește opinia unui client despre compania dvs. 

5. Sistem de telefonie VoIP cu o aplicație mobilă bună

Atunci când clienții trebuie să jongleze cu numere diferite pentru personalul dumneavoastră, devine confuz. Ar trebui să vă sune reprezentantul de vânzări la linia de birou sau la numărul de mobil? Folosirea unui sistem de telefonie VoIP simplifică întregul proces.

Angajații pot avea un singur număr pe care îl pot folosi atunci când sunt la birou, la biroul de acasă sau oriunde. Asigurați-vă că serviciul VoIP are o aplicație mobilă bună. Una care să fie ușor de utilizat de către angajați. Acest lucru îi asigură că pot gestiona cu ușurință apelurile clienților folosind smartphone-ul lor. De asemenea, îi împiedică să revină la utilizarea numărului personal.

6. Aplicații de notificare a mesajelor text

SMS-ul devine noul e-mail pentru multe companii. Retaileri precum Shoe Carnival și World Market au clienți care optează pentru mesaje text. Clienților le place acest lucru pentru notificări de expediere și pentru a primi alerte de vânzare și cupoane.

Există mai multe servicii online pe care le puteți utiliza în acest scop. Oferirea de actualizări prin SMS poate îmbunătăți semnificativ experiența clienților dumneavoastră. Folosiți-le pentru a vă reaminti întâlnirile, pentru anunțuri de vânzare sau pentru alerte de expediere.

7. Platforma All-in-One CRM & Sales

Un lucru care îi frustrează pe clienți este o deconectare între vânzări și asistență. Este posibil ca aceștia să fi avut o conversație cu un vânzător pentru a personaliza o comandă. Apoi, constată că serviciul clienți nu știe nimic despre asta.

Pentru a eficientiza fluxul de informații, căutați o platformă CRM/vânzări all-in-one. Acestea sunt servicii cloud care oferă un modul CRM și un modul de vânzări, iar ambele se conectează. Există o singură evidență a clientului, astfel încât toate notele din partea vânzărilor și a serviciului de asistență clienți se află în același loc. Ambele echipe pot vizualiza toate interacțiunile cu clienții.

Acest lucru îmbunătățește experiența clienților și duce la mai puține mingi aruncate. Eficiența și productivitatea se îmbunătățesc, de asemenea, deoarece toată lumea este pe aceeași pagină.

Obțineți ajutor pentru suportul tehnologic orientat către clienți

Este ușor să vă pierdeți într-o mare de aplicații cloud diferite. Permiteți-ne să vă ajutăm să navigați spre o experiență mai bună pentru clienți. Contactați-ne astăzi pentru o consultație gratuită.

Articol folosit cu permisiunea The Technology Press.